Карантин

Шановні батьки та учні!
Якщо у вас проблеми - я готова вам допомогти. Чекаю!
тел. 050 879-1331, ел. пошта gerlarisa@gmail.com

 Приглашаю вас на запланированную конференцию: Zoom.
Подключиться к конференции Zoom
Установити Zoom.us
https://us04web.zoom.us/j/8177780842?pwd=OTNON0hjaUxzVUNOeVVnRG01eDllUT09
Идентификатор конференции: 817 778 0842

Завдання на карантин з 12.03.2020 по 24.04.2020

Для 5-А класу
Тест тут
Для тих хто не пройшов тест
Здати 17.03Тест. Додавання таблиць в документ
Здати 17.03 Тест. Форматування тексту
Здати на 23.03 Виконати завдання №5(мал.3.36)с.147
Здати 03.04 Відео практичної роботи №3 Виконати практичну роботу №3 с.154 Увага! Вимоги до роботи. Виконати строго за ЗРАЗКОМ. Підберіть розмір, шрифт, накреслення, колір, розміщення тексту в таблиці.
Здати 07.04Опрацювати § 3.7 с.148-151 Увага! ПРОЧИТАТИ
Письмово у зошит ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ 1-7 с.153
Здати 16.04 -21.04 Відкрити документ та виконайте завдання:
1. Запишіть у зошит всі властивості сторінок та їх значення
2. Запишіть всі властивості символів(тексту) та їх значення
3. На основі матеріалу за посиланням тут створити свій документ за зразком переглянутого документу
Тест здаємо один раз 28.04 з 16.00 -16.20
Контольний тест з теми "Текстовий процесор"
Для 5-Б класу
тест тут Для тих хто не пройшов тест
Тест. Додавання таблиць в документ
Тест. Форматування тексту
Здати на 23.03 Виконати завдання №5(мал.3.36)с.147
Здати 03.04 Відео практичної роботи №3 Виконати практичну роботу №3 с.154 Увага! Вимоги до роботи. Виконати строго за ЗРАЗКОМ. Підберіть розмір, шрифт, накреслення, колір, розміщення тексту в таблиці.
Здати 07.04Опрацювати § 3.7 с.148-151 Увага! ПРОЧИТАТИ
Письмово у зошит ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ 1-7 с.153
Здати 16.04 -21.04 Відкрити документ та виконайте завдання:
1. Запишіть у зошит всі властивості сторінок та їх значення
2. Запишіть всі властивості символів(тексту) та їх значення
3. На основі матеріалу за посиланням тут створити свій документ за зразком переглянутого документу
Тест здаємо один раз 28.04 з 16.00 -16.20
Контольний тест з теми "Текстовий процесор"
Для 6-А, Б, В, Г класів 5-тий тиждень
на сторінці
6-кл_карантин
Здати 12.03 Тест. Повторити. Події. Види подій.
Відео Проект надіслати. Об'єкти взяти свої.
Здати 21.03 Дивись відео. Створи власний проект Квіти підбери свої параметри

Увага! Завдання для 6-A

Підручник 6 кл інформатика автор Морзе
Повторюємо. з 06.04-11.04
1. параграф 17. Обговорюємо: відповідь письмово в зошит 2,3,4 с.142-143
2. параграф 18. Обговорюємо: відповідь письмово в зошит 1,3,4 с.153
3. параграф 19. Обговорюємо: відповідь письмово в зошит 1,2,5 с.160
4. параграф 20. Обговорюємо: відповідь письмово в зошит 1,3,4 с.167
Створити проекти: Термінал Вправа 1.§19 змінити об'єкти на свої

Увага! Завдання для 6-Б,6-В 6-Г

Підручник 6 кл інформатика автор Ривкінд
Повторюємо. з 06.04-11.04
1. параграф 3.1. Дайте відповіді на запитання 1,4,5,8 с.89
2. параграф 3.2. Дайте відповіді на запитання 1,2,3 с.98
3. параграф 3.3. Дайте відповіді на запитання 1,4 с.107
Створити проекти: №7, №9 с.99
Здати до 17.04 Пройти тест "Алгоритми і виконавці"
Для всіх 6-х кл
Для 7-В класу
5-тий тиждень
на сторінці
7-кл_карантин
Здати 17.03 Пройти тест. Змінні величини №13
В одному файлі створити всі міні-проекти. Результат тесту -надіслати скриншотом
Здати 25.03 Відео Дивись відео створити свою гру Пінг-понг
Здати 02.04 Відео Запрограмувати правило "Чергування Е та И в коренях слів
Підібрати 12 слів. На 11-12балів В проект включити лічильник правильних відповідей
Здати до 13.04 Увага!Відео до Пр. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у Scratch
Відкрити тут.Практична робота
Здати до 17.04 Пройти тест Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням.

5-тий тиждень
на сторінці
7-кл_карантин
Для 7-А
5-тий тиждень
на сторінці
7-кл_карантин
Здати 19.03 Пройти тест. Змінні величини №13
В одному файлі створити всі міні-проекти. Результат тесту -надіслати скриншотом
Здати 26.03 Відео Дивись відео створити свою гру Пінг-понг
Здати 02.04 Відео Запрограмувати правило "Чергування Е та И в коренях слів
Підібрати 12 слів. На 11-12балів В проект включити лічильник правильних відповідей
Здати до 13.04 Увага!Відео до Пр. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у Scratch
Відкрити тут.Практична робота
Здати до 17.04 Пройти тест Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням.

5-тий тиждень на сторінці
7-кл_карантин
Для 7-Б класу
5-тий тиждень
на сторінці
7-кл_карантин
Здати 19.03 Пройти тест Змінні величини №13
В одному файлі створити всі міні-проекти. Результат тесту -надіслати скриншотом
Здати 26.03 Відео Дивись відео створити свою гру Пінг-понг
Здати 02.04 Відео Запрограмувати правило "Чергування Е та И в коренях слів
Підібрати 12 слів. На 11-12балів В проект включити лічильник правильних відповідей
Здати до 13.04 Увага!Відео до Пр. Практична робота. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у Scratch
Відкрити тут.Практична робота
Здати до 17.04 Пройти тест Повторення (цикли). Алгоритми з повторенням.

5-тий тиждень на сторінці
7-кл_карантин
Для 8-А класу

5-тий тиждень
на сторінці
8-кл_карантин


Опрацювати § 6.3.Письмово відповіді на питання 1-8 с.199. Виконати завдання .199 №3, №4 Здати 17.03
Алгоритми з розгалуженням Переглянути відео Задачі записати в зошит
Алгоритми з розгалуженнями Переглянути відео та виконати проекти аналогічно. переслати скриншотиЗдати 20.03

Другий тиждень


Здати 01.04 Опрацювати §6.4. Відео Алгоритми з розгалуженнями завдання №15 с.206 Виконати проект завдання 15. с.206. Відео Виконати проект завдання 5. с.206.
Здати 03.04 Опрацювати § 6.5.Відео Прапорці та їх використання Виконати проект
Опрацювати § 6.5.Відео Прапорці та їх використанняВиконати проект."Піца"

3-тій тиждень


Здати 06.04 - 10.04
Відео Опрацювати § 6.5.Поле з розкривним списком та його використання
Відео Опрацювати § 6.5.Перемикачі та їх використання

4-тий тиждень


Вивчаємо цикли 16.04-18.04 Відео урок Опрацювання §6.6 У зошиті записати відповіді на запитання с.215 №1-№8. Фото надіслати на пошту
Відео Цикли. Завдання 6.6.3. Проект виконати- надіслати
Відео Завдання 6.6.5. * (Без пояснень) Цикли.
Проект виконати- надіслати

5-тий тиждень на сторінці 8-кл_карантин


Для 8-Б класу

5-тий тиждень
на сторінці
8-кл_карантин


Опрацювати § 6.3.Письмово відповіді на питання 1-8 с.199. Виконати завдання .199 №3, №4 на Здати 17.03
Алгоритми з розгалуженням Переглянути відео Задачі записати в зошит
Алгоритми з розгалуженнями Переглянути відео та виконати проекти аналогічно. переслати скриншотиЗдати 20.03

Другий тиждень


Здати 01.04 Опрацювати §6.4. Відео. Алгоритми з розгалуженнями завдання №15 с.206 Виконати проект завдання 15. с.206. Виконати проект завдання 5. с.206.
Здати 03.04 Опрацювати § 6.5. Відео. Прапорці та їх використання Виконати проект
Відео. Прапорці та їх використанняВиконати проект."Піца"
Здати 06.04-10.04 Відео Опрацювати § 6.5.Поле з розкривним списком та його використання
Відео Опрацювати § 6.5.Перемикачі та їх використання
Вивчаємо цикли 16.04-18.04 Відео урок Опрацювання §6.6 У зошиті записати відповіді на запитання с.215 №1-№8. Фото надіслати на пошту
Відео Цикли. Завдання 6.6.3. Проект виконати- надіслати
Відео Завдання 6.6.5. * (Без пояснень) Цикли.
Проект виконати- надіслати
Для 9-А класу
Закриваємо тему графіки
на 9-кл_карантин
Здати 16.03 комп'ютерну публікацію -Календар Пройти тест
Здати 18.03Переходимо до теми "Компютерна графіка.Векторний графічний редактор. Опрацювати § 8.1 -створити презентацію до §(конспект у зошит без ПК) "
Пройти тест

Другий тиждень

Завантажити векторний графічний редактор LibreOffice Draw
із пакета офісних програм LibreOffice
Здати 01.04 Опрацювати §8.2. Векторний графічний редактор Створити зображення -по відео. Створити зображення с.227 №2 а,б,г Практична робота №10.
Здати 03.04 Опрацювати § 8.3.Опрацювання векторних графічних зображень Створити зображення -по відео. Створити зображення с.234 №1 а,б,в,г,д,е
Здати 07.04- 11.04 Практична робота 11.с.234 №2 а,б,е Тести
Формати Файлів Зображень. Тест 15
Здати до 16.04 Створити проект "Закат"
Для 9-Б класу
Закриваємо тему графіки
на 9-кл_карантин
Здати 16.03 комп'ютерну публікацію -Календар Пройти тест
Здати 18.03Переходимо до теми "Компютерна графіка.Векторний графічний редактор. Опрацювати § 8.1 -створити презентацію до §(конспект у зошит без ПК) "
Пройти тест

Другий тиждень

Завантажити векторний графічний редактор LibreOffice Draw
із пакета офісних програм LibreOffice
Здати 01.04 Опрацювати §8.2. Векторний графічний редактор Створити зображення -по відео. Створити зображення с.227 №2 а,б,г Практична робота №10.
Здати 03.04 Опрацювати §8.3 Опрацювання векторних графічних зображень Створити зображення -по відео. Створити зображення с.234 №1 а,б,в,г,д,е
Здати 07.04- 11.04 Практична робота 11. с.234 №2 а,б,е Тести.
Формати Файлів Зображень. Тест 15
Здати до 16.04 Створити проект "Закат"
Для 10-А класу

5-тий тиждень
на сторінці
10-А_карантин


Здати 13.03Задачі оптимізації
Розв'язування оптимізаційних задач, Інформатика 10, с.64, п 2.5 Задача1, задача2, с.68 №1
Увага!Вчимося дистанційно! Прошу надсилати ДЗ
Здати 17.03 Опрацювати П. 3.2 с.155 підручник 10 проф(конспект) В Excel виконати всі приклади -з відео.
Розв’язання системи рівнянь
Опрацювати П.3.3 (конспект) 10 проф.В Excel виконати всі приклади -з відео.
Поняття матриці
Здати 19.03 Опрацювати §3.4 (10проф.) Створити презентацію по §
Аналіз рядів даних.переглянути (10 ст)
Переглянути відео. Виконати практичну
Здати 20.03
Опрацювати §3.5. Виконати завдання по §3.5
Здати 21.03
Опрацювати §3.6. Виконати завдання по §3.6 Приклад 2,5,6(рис9, 10, 6а,б) Увага! Лінія тренду. Побудувати діаграми та графіки з § 2.3 (10 ст) до Інфографіки
Здати 01.04Опрацювати §3.7. Виконати завдання по §3.7: приклад 1.
Запитання для перевірки письмово в зошит.Завдання для самостійного виконання

Здати 03.04Опрацювати §3.8. Виконати завдання по §3.8: Створити власну таблицю, яка містить такі поля, як у прикладі 1 в § 3.8. Заповнити таблицю своїми даними та виконати: фільтрування(різне), сортування. Створити один файл.Результати роботи на різних сторінках.Кількість учнів у списку-30.
На 07.04 Кореляційний аналіз. Відчого залежить коронавірус?
На 09.04 Інфографіка §3.6. Визначення.Програму вибрати із §2.3 с.53(10 стандарт)
Опрацювати інформацію. Створити презентацію:
1. Що таке інфографіка?. 2. Навіщо використовують інфографіку?.
3. Як створити інфографіку? 4. Які типи інфографіки?
Основи за 10 хв. Увага! Приклади інфографіки Створити інфографіку "Моє дистанційне навчання"
На 10.04 Пройти тести: Обчислення Основних Статистичних Характеристик Вибірки. Тест 9
Розв’язування Оптимізаційних Задач. Тест 11

Тема 3 закрита!!!

Тема 4. Електронні публікації.
Здати 11.04
Опрацювати § 4.1 -§ 4.2. Створити презентацію.
Здати до 19.04
Увага на 15.04! Створити документ: Тема."Сім чудес України" - 8 сторінок(титульна +7 тексту). 1. Номер з другої сторінки,
2.Колонтитули верх. Сім чудес України, ниж. Прізвище,
3. Перша сторінка Книжна, а друга Альбомна, ІІІ- Книжна ..альбомна іт.д.
4. Поставити Подложку -зображення (підібрати самостійно).
5. Кожна сторінка - містить тільки одне повідомлення
Працюємо 16.04
Опрацювати § 4.3 -§ 4.4 Письмово відповіді після § 4.3 -§ 4.4
Увага! Увага! Увага! Увага!
Переходимо на сторінку 10-А карантин 17.04 - 18.04
--
Для 10-Б класу
5-тий тиждень
на сторінці 10-_карантин
Здати 16.03Інформатика п.4.2 Розробка web-сайту мовою HTML, надіслати скрин створеного сайту.
Здати 19.03Доповнення. Створити веб-сторінки, що містять зображення, таблиці. Створити горизонтальне меню
Здати 03.04 1.Сайт створений мовою на HTML зберегти на Google диску
2.Створити доступ до вашого сайту
3. Надіслати мені тільки посилання на ваш сайт
Здати 05.04Опрацювати § 4.3.Відео
Переглянути відео та виконати завдання аналогічно перегляду:
4.3. Створення сайту засобами системи керування вмістом веб-сайтів
Здати 06.04 Опрацювати 4.4
Здати 10.04Пройти тест Про Мову Розмічання Гіпертекстового Документа. Тест 23
Увага!!!Працюємо 15.044.3. Створення сайту засобами системи керування вмістом веб-сайтів
Для тих, хто не створив сайт
Увага!
5-тий тиждень на сторінці 10-_карантин





Завдання на карантин з 01.02.2020 по 14.02.2020
Для 10-Б класу Повторити параграф 2.3 Виконати завдання стор.57 №2, №4, №7
Опрацювати параграф 2.4 Фінансові розрахунки. Виконати завдання №4,№6 або №7, №8,
Опрацювати параграф 2.5 Задачі оптимізації.
У зошит записати задачу 1 с.64-66(умова+матем. модель)
Виконати Розв'язок в Excel. Виконати Задача 2. Працюємо з комп'ютером с.66-67
Для 10-А класу Завдання 1
Опрацювати параграф 8.5 Діалогові вікна. Приклад 1, Приклад2 записати в зошит, виконати на ПК, надіслати скриншот
Завдання для сам.виконання №2, №3 стор.130
Завдання 2
Опрацювати параграф 8.6 Графічні примітиви об'єкта Canvas
Таблицю стор 131 -в зошит. Приклад1, Приклад 2. - в зошит, виконати на ПК
Завдання для сам.виконання №1, №2 стор.130
Для 9-Б класу
Для 9-А класу
Для 8-А,Б класів Повторити параграф 5.3 Кнопка
У зошит записати Найважливіше в цьому пункті с.173
Опрацювати параграф 5.4 Напис(Метка).У зошит записати Найважливіше в цьому пункті с.177
Виконати приклад Мал.5.20 Обробник події Click для напису
Виконати проекти №2, №4, №7 стор.178
Виконати практичну роботу №9 стор.178
Надсилати скриншот: форма + програмний код
Для 7-А, 7-Б, 7-В класів Відкривай.Завдання 1.Поняття змінної та її значення
Презентацію -опрацювати. Опорний конспект - в зошит записати,
Робота з комп'ютером - виконати- надіслати. Домашнє завдання - виконати. НАДІСЛАТИ
Відкривай.Завдання 2. Арифметичні операції та вирази
Презентацію -опрацювати. Опорний конспект - в зошит записати,
Робота з комп'ютером - виконати- надіслати. Домашнє завдання - виконати. НАДІСЛАТИ
Для 6-х класів Відкривай. Завдання1.Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Презентацію -опрацювати. Опорний конспект - в зошит записати,
Робота з комп'ютером - виконати- надіслати. Домашнє завдання - виконати. НАДІСЛАТИ
Відкривай.Завдання2.Вкладені цикли
Переглянути відео. Виконати проект. Надіслати.
Для 5-А, 5-Б класів Відкривай.Розділ 3. Матеріали до уроку
Відкривай.Завдання1.Операції з фрагментами тексту
Опорний конспект - в зошит записати,
Робота з комп'ютером - виконати- надіслати. Домашнє завдання - виконати. НАДІСЛАТИ

Немає коментарів:

Дописати коментар