До уроку 6 кл


Правила поведінки та БЖД в комп'ютерному класі

Підручник Інформатика 6 клас, автор Й. Ривкінд та інші

Розділ 6. Електронні таблиці


Розділ 1.Цифрові пристрої. Цифрові технології


Розділ 1.Цифрові пристрої. Цифрові технології
Урок 1. БЖД при роботі з ПК. Поняття комп'ютерної графіки.
Дз. § 1.1 малюнок с.15(вибір)
Інтерактивна вправа
Правила ТБ
Презентація до уроку
Тест_1
Урок 2. Растрові та векторні зображення, їхні властивості. Формати файлів растрових і векторних зображень.
Дз
Растрові та векторні зображення, їх властивості. Формати файлів растрових та векторних зображень.
Створити растровий малюнок в Paint
Тест_2
Векторний графічний редактор LibreOffice Draw
Домашнє завдання:
Параграф 1.2. с.16-22. Малюнок.
Збирання яблук Практична робота

Тема 3. Алгоритми та програми.


Тема 3. Алгоритми та програми.
Урок 1 Тема уроку. Поняття про програмний об'єкт. Властивості об'єкта
Домашнє завдання.

1. Опрацювати параграф 3.1 підручника- уважно прочитати параграф
Створення програмних об'єктів
Домашнє завдання. Параграф 3.1. Письмово завдання 6,7,8 стор.89
Створення програмних об'єктів. Створення гри "Танчики" Домашнє завдання
26_01_22_Урок 2Читай__Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події
Читай_Поняття події_ завдання, що в презентації виконати, зберегти
Матеріали до уроку. Розділ_3_
Відео 3.1.2, 3.1.3, 3.1.4
Урок 3 Вкладені цикли з лічильником

Вкладені цикли з лічильником_2
Інтерактивна вправа_Вкладені цикли
Домашнє завдання. Вкладені цикли, параграф 3.2, у зошит мал.3.11
Практична робота №5 с. 99. Проекти з вкладеними циклами
3.3. Вкладені розгалуження Домашнє завдання: параграф 3.3,в зошиті намалювати блок-схеми 3.24, 3.35, виконати №8, с.109
Практична робота №5 Проект яблука
Завдання на карантин 12.03.20
02.03.21 "Лабіринт"
18.05.21 Проект "Математичні лови"
Увага!!! Для 6-х класів 2. Комп'ютерна графіка.
3. Растрове зображення
Векторний графічний редактор LibreOffice Draw
4. Особливості побудови та опрацювання векторних зображень
5. Переваги та недоліки різних видів графіки.
6. Формати файлів растрового та векторного зображення.
Виконати на комп'ютері в програмі Paint
Виконати завдання сторінка 15
Створіть у растровому графічному редакторі малюнки відповідно до зразків.(на вибір)
Домашнє завдання: Опрацювати §1.1 , виконати завдання стор.15.на вибір

1 коментар: