Підручник інформатика 9 клас
Тема 1. Програмне забезпечення та інформаційна безпека
Підручник інформатика 9 клас
Урок 1 | Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Операційні системи, їхні різновиди. Драйвери. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. | |
Урок 2 | Інструктаж з БЖД. Стиснення та архівування даних. Види стиснення даних. Архіватори. Типи архівних файлів. Резервне копіювання даних. Операції над архівами. Практична робота 1. Архівування та розархівування даних. | |
Урок 3 | Інструктаж з БЖД. Класифікація загроз безпеці та пошкодження даних у комп’ютерних системах. Етичні та правові основи захисту відомостей і даних. | |
Урок 4 | Інструктаж з БЖД. Захист даних. Шкідливі програми, їх типи, принципи дії і боротьба з ними. | Домашнє завдання: |
Урок 5 | Інструктаж з БЖД. Загрози, що виникають при роботі в Інтернеті. Засоби браузера, призначені для гарантування безпеки. Захищені сайти. Захист від спаму. | Домашнє завдання: |
Урок 6 | Інструктаж з БЖД. Безпечне зберігання даних. Резервне копіювання та відновлення даних. Безпечне видалення даних. | Домашнє завдання: |
Урок 7 | Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Налаштовування параметрів безпеки в середовищі браузера. Тематичне оцінювання. | Домашнє завдання: |
3-D графіка
Домашнє завдання Виконати с.50-51 |
|
Практична робота2 | Матеріали та графічна текстура |
Урок 1 | Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою, ст.44-53 | |
Урок 2 | Редактор 3D-графіки Blender. Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації | Домашнє завдання |
Урок | 3-D графіка | Домашнє завдання Вивчити п.8.1с.227 |
Урок | 3D. Рахівниця 3D. Драбина 2.3.3 3D. Сніговик | Домашнє завдання Вивчити п.8.2с.227 |
Урок 16.12.20 | Опрацювання векторних графічних зображень | Домашнє завдання Вивчити п.8.3с.227 |
Урок № 21.12.20 |
Практична робота.Створення складених векторних зображень | Домашнє завдання Вивчити п.8.4с.227. Створіть векторне зображення згідно зразка. №2 а,б,г,е |
Тривимірна графіка | 3-D графіка_сайт | |
Знайомство з програмою Blender | Вершини, грані, ребра | |
Урок 23_12_ | Практична робота "Будинок" | Моделювання простих об'єктів_24_12_21 |
Тема 3.
Встановлення програми Lazarus |
Тема 1.Опрацювання табличних даних
Урок 1 | Інструктаж з БЖД. Абсолютні, відносні, й мішані посилання на комірки та діапазон комірок | Вивчити конспект.Абсолютні, відносні, й мішані посилання на комірки |
Урок 2 | Встановлення параметрів сторінки. Друкування електронної таблиці. Практична робота "Розв'язування задач на обчислення" | Презентація.Встановлення параметрів до сторінок Практична робота1 Файл-заготовка до Пр№1 |
Урок 3 | Призначення й використання математичнх, статистичних функцій табличного процесора | Параграф 7.1 Функці |
Урок 4 | Призначення й використання логічних функцій табличного процесора | Підпучник Excel в мережі. Логічні ф-ції |
Урок 5 | Створення та налагодження діаграм різного типу, вибір типу діаграм. | |
Урок 6 | Використання математичних, логічних та статестичних функцій табличного процесора. Умовне форматування. Практична робота. | Пройти тест 24_8кл Логічні функції табличного процесора |
Урок 7 | Упорядкування даних у таблицях. | |
Урок 8 | Автоматичні та розширені фільтри | |
Урок 9 | Проміжні підсумки. Умовне форматування. | Проміжні підсумки |
Урок 10 | Практична робота №3 "Упорядкування даних у таблицях.Автоматичні та розширені фільтри | Повторити конспект уроку |
Урок 11 | Розв'язування задач із фізики та математики засобами табличного процесора | |
Урок 12 | Проект_1 Проект_2 Проект 3 Проект_4 | |
Урок 13 | Розв'язування логічних задач засобами табличного процесора | |
Урок 14 |
Посібник. Основи Бази даних
Урок 1 | Поняття бази даних | Домашнє завдання Вивчити п.1.1 с.3-6(Посібник) |
Урок 2 | Поняття системи керування базами даних(СКБД), їх призначення | Домашнє завдання Вивчити п.1.5 с.17-19(Посібник) |
Урок 3 | Реляційні бази даних, їхні об'єкти | Домашнє завдання Вивчити п.1.2 с.7-10(Посібник) Створити БД Skola стор.25 |
Урок 4 | Ключі. Зовнішні ключі. Визначення типу зв'язку. | Домашнє завдання Вивчити п.2.3 с.28-30(Посібник) |
Урок 5 | Створення таблиць | Домашнє завдання Вивчити п.2.1 с.20-22(Посібник) Створити БД biblioteka стор.41 (пр1) |
Урок 6 | Введення і редагування даних різних типів. Виконати тест | Домашнє завдання Вивчити п.2.4 с.33-(Посібник) |
Урок 7 | Впорядкування, пошук і фільтрування даних. | Домашнє завдання Вивчити п.2.5 с.37-(Посібник) |
Урок 8 | Запити на вибірку даних | Домашнє завдання Вивчити п.3.1 с.44(Посібник)Завдання для самостійного виконання(1,2,3,4) |
Урок 9 | Виконання індивідуальних навчальних проектів(БД). Запити на вибірку даних. | Домашнє завдання Вивчити п.3.2 с.47(Посібник) |
Урок 10. | Виконання індивідуальних навчальних проектів(БД) | Домашнє завдання |
Комп'ютерні публікації |
Практична робота "Створення простих комп'ютерних публікацій |
Створення буклета |
Табличні величини
Урок 25/01/22 | Повторення: Лінійні алоритми Проек оформити у зошит: форма+ програмний код | |
Розгалуження | | |
Цикли_1 | Повторення Цикли з лічильником | Цикл з передумовою While_do |
Цикли_2 | | |
| ||
| ||
Урок 1 | Презентація до уроку1. Табличні величини. Поняття табличної величини. Відеоурок Табличні величини | Поняття табличної величини. Відкрити Робота з комп'ютером Домашнє завдання у презентації |
Урок 2 | Тема уроку. Введення та виведення табличних величин. Елемент керування «багаторядкове текстове поле». | > Елемент керування. Багаторядкове текстове поле. |
Урок 3 | Тема уроку.Алгоритми опрацювання табличних величин: знаходження суми значень елементів; суми або кількості значень елементів, що задовольняють заданим умовам, пошук заданого елемента. | >Алгоритми опрацювання табличних величин Обчислення суми значень і кількості елементів табличної величини. |
Урок 4 | Тема уроку. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням | Відображення даних у табличній формі |
Урок 5 | Тема уроку. Алгоритми опрацювання табличних величин: пошук елемента з найбільшим найменшим значенням. | > |
Урок 6. | Тема уроку. Практична робота 6. Складання і виконання алгоритмів знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами у навчальному середовищі програмування. | Практична робота №6. Знаходження сум і кількостей значень елементів табличних величин за заданими умовами |
Урок 7. 22/02/21 | Тема уроку. Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування. | Практична робота №7. Пошук значень у табличній величині. Практична робота №7 _Дз. на Teams |
Урок 8 | Тема уроку.Розв’язування компетентнісних задач. Табель |
Черга. < br> Умова завдання "Черга" |
Урок 9 01.03.21 | Тема уроку.Алгоритми опрацювання табличних величин Тематичне оцінювання. | |
Урок 10 03.03.21 | Тема уроку.Повторення. Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування. | Домашнє завдання: створити власний малюнок засобами графічних примітивів |
Урок 11 10.03 | Тема уроку.Повторення.Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. | Для тих, хто пропустив уроки. Уважно переглянути. |
Урок 12 29.03 | Тема уроку.Складання та виконання проектів з графічними примітивами.Створення анімації. | домашнє завдання Результати проекту надіслати скриншотами |
Урок 13 31.03 | Тема уроку. | Візуалізація елементів табличної величини за допомогою примітивів |
Урок 19_05_21 | Тема уроку.Виконання спільного проекту група1. Тема уроку.Виконання спільного проекту група_2 Тема уроку.Виконання спільного проекту група_3 | |
Урок 23_05_21 | Види шкідливого програмного забезпеченняТема уроку. | |
Урок 12 | Тема уроку. |
Інформатика для всіх
Немає коментарів:
Дописати коментар