Комп'ютерна графіка


Правила поведінки та безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі


3D -графіка онлайн програма для смартфона Prisma3D


3D -графіка онлайн програма SketchUp

Урок Домашнє завдання
. Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації.
Урок 2 Зображення Будинок Домашнє завдання
Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою.
Урок 3 Піраміда Домашнє завдання
Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів.
Створення робота
Урок 4 Конус і Сфера Домашнє завдання
Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів.
Молоток_вантажівка
Урок 5 Створюємо 3D героя мультфільму : "Minions" Домашнє завдання
Екструдування форми об’єкта.
практичне завдання -будинок
Вежа керування польотами
Урок 6 Домашнє завдання
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури
Урок Домашнє завдання
Текстові об’єкти та їх редагування
Текст_3D
Урок Домашнє завдання
Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації.
Прапор
Урок Домашнє завдання
Рендеринг тривимірної сцени.
Урок Домашнє завдання
Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання.
Урок Сніговик
Пр1_піраміда
Домашнє завдання
Дитяча пірамідка_ Пірамідка_2
Ваза
Вершини, ребра, грані. Графічні текстури_!!!


3D- графіка. Редактор 3D-нрафіки-Blender.



Урок 1 Тривимірна графіка. Встановлення Blender Домашнє завдання
Урок 2 Принципи тривимірної навігації у Blender. Домашнє завдання
Урок 3 Додавання 3D-примітивів Домашнє завдання
Урок 4 Режим сцени, редактора об’єкту. Вершини, ребра, грані 3-D об’єкту у Blender. Домашнє завдання
Урок 5 Екструдування форми об’єкта. Робота з ножем. Створюємо модель стола у Blender 3-D Домашнє завдання
Урок 6 Матеріал, колір та графічні текстури при роботі з 3-D графікою у програмі Blender Домашнє завдання
Урок 7 Анімація у Blender 3-D. Шкала часу. Переміщення по ключовим кадрам Домашнє завдання
Урок 8 Камера та освітлення сцени у 3-D Blender Домашнє завдання
Урок 9 Рендеринг тривимірної сцени у 3-D Blender. Домашнє завдання
Урок 10 Текстові об’єкти та їх редагування у Blender 3 D Домашнє завдання
Урок 11 Анімація у 3-D Blender. Рух по маршруту (кривій) Домашнє завдання
Урок 12 Анімація у 3-D Blender. Моделювання фізичних процесів руху та взаємодії об’єктів Домашнє завдання
Урок 13 Створення та анімація моделі ланцюга у Blender 3-D Домашнє завдання
Урок 14 Модифікатори об’єктів у Blender 3-D. Створення стіни з ящиків та моделювання її розбиття Домашнє завдання
Урок 15 Анімація тканини у Blender 3-D. Домашнє завдання
Урок 16 Створення анімованого прапора у Blender 3-D. Поняття фізичних полів. Вітер Домашнє завдання
Урок 17 Домашнє завдання
Урок 18 Домашнє завдання

Тема 1.Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації


Урок 1.Історія графічної культури. Дизайн і його тенденції
Виконай вправу до укоку 1
Виконай вправу 2. Графічна культура
Урок 2. Ілюстрація. Цифрове мистецтво. Сучасна реклама та фірмовий стиль: напрямки, стилі, тренди.
Домашнє завдання
Презентація " Сучасна реклама",
Урок 3. Реклама. Психологія сприйняття реклами. Інфографіка. Домашнє завдання
Інфографіка "Як захистити себе від коронавірусу COVID-19"
Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія дизайну і типографіки Домашнє завдання
Здійснити пошук інформації з теми «Історія дизайну і типографіки», підготувати виступ ( презентація )
Електронні та друковані порфоліо Домашнє завдання
Веб-дизайн Домашнє завдання
Здійснити пошук інформації з теми «Історія веб-дизайну», підготувати виступ (презентація )
Розмістіть власне учнівське портфоліо на сервісі Google сайти

Тема 2. Растрова графіка.

Тема уроку "Характеристики зображення та засобів його відтворення - яскравість, контрастність, роздільна здатність, інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина), колірна гама, палітра, глибина кольору, насиченість кольору" - опрацювати презентацію
Домашнє завдання
Здійснити пошук інформації з теми «Інтервал оптичної щільності (фотографічна ширина)», підготувати виступ (текстовий документ )
Створіть презентацію “Редактори растрової графіки”
Вогонь Домашнє завдання
Кнопка
Листок Домашнє завдання
Листівка. Призначення. композиційні прийоми створення листівки. Шрифтові композиції та графічні елементи листівок. Створення листівки (колаж). Домашнє завдання
Створення листівокВиконати завдання
Текст у кубі Домашнє завдання
Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору. Перенос слів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти. «Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти. Абзацний відступ. Буквиця. Домашнє завдання:
Опрацювати конспект
ВізиткаВізитка_2 Домашнє завдання
Програма Vectr онлайн Інтерактивні аркуші


https://www.youtube.com/watch?v=5F1pOgoGQWM Домашні завдання
Дз_Артема
ДЗ Михайла
Дз_Діми
Дз _Єгора
Дз_учнів
ЯнчукІлля 05.10.20
Валерія Л 05.10.20
Поліна Б. 05.10.20
Т Михайло

Немає коментарів:

Дописати коментар