Правила поведінки та безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі
Урок | Домашнє завдання . Тривимірна графіка. Принципи тривимірної навігації. | |
Урок 2 | Зображення Будинок | Домашнє завдання Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою. |
Урок 3 | Піраміда | Домашнє завдання Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Створення робота |
Урок 4 | Конус і Сфера | Домашнє завдання Групування, вирівнювання, копіювання та клонування об’єктів. Молоток_вантажівка |
Урок 5 | Створюємо 3D героя мультфільму : "Minions" | Домашнє завдання Екструдування форми об’єкта. практичне завдання -будинок Вежа керування польотами |
Урок 6 | Домашнє завдання Вершини, ребра, грані. Графічні текстури | |
Урок | Домашнє завдання Текстові об’єкти та їх редагування Текст_3D | |
Урок | Домашнє завдання Анімація. Переміщення по кадрах. Шкала часу. Попередній перегляд анімації. Прапор | |
Урок | Домашнє завдання Рендеринг тривимірної сцени. | |
Урок | Домашнє завдання Поняття про 3D-друк. Тематичне оцінювання. | |
Урок | Сніговик Пр1_піраміда | Домашнє завдання Дитяча пірамідка_ Пірамідка_2 Ваза Вершини, ребра, грані. Графічні текстури_!!! |
3D- графіка. Редактор 3D-нрафіки-Blender.
Тема 1.Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації
Дз_Артема
ДЗ Михайла
Дз_Діми
Дз _Єгора
Дз_учнів
ЯнчукІлля 05.10.20
Валерія Л 05.10.20
Поліна Б. 05.10.20
Т Михайло
Немає коментарів:
Дописати коментар