Тема 1. Кодування даних та апаратне забезпечення
Урок 1 | Тема уроку.Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Опрацювання даних як інформаційний процес. Опрацювання даних як інформаційний процес Кодування та декодування повідомлень. | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 1.1 Виконати завдання с.9 №11(б,в,г), №8, №4 Правила ТБ Штрихове кодування |
Урок 2 | Тема уроку.Кодування символів. Кодування символів_1 | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 1.2 Виконати завдання с.15 № 2, №3, №6 Завдання1 |
Урок 3 26/01/22 | Тема уроку.Двійкове кодування Уважно прослухати урок! Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. Всі задачі із відео уроку записати у зошит, зробити фото та надіслати | Домашнє завдання: Параграф 1.3- вивчити. Виконати завдання №5, №6 с.20 - у зошит. |
Урок 4 | Підсумковий урок з теми. Практична робота «Розв’язування задач на визначення довжини двійкового коду повідомлень» за підручником с.20 | Домашнє завдання: |
Урок 5 | Тема уроку.Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Будова ПК Пазли "Системний блок" | Домашнє завдання: Виконати тест 2. Архітектура ПК Інтерактивні вправи: завдання 1_______завдання 2 Пам'ять №1________Пам'ять_2 |
Урок 6 | Тема уроку.Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. | Домашнє завдання: Як працює принтер Як працює сканер |
Урок 7 | Тема уроку.Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Працюємо з комп'ютером Практична робота 2. Конфігурація комп’ютера під потребу. Тематичне оцінювання. | Домашнє завдання: |
Тема 6. Алгоритми та програми
Урок 1 | Тема. Сучасні мови програмування с.148-с.149 Дз. Заповнити Робочий аркуш | Комп’ютерні програми і мови програмування Виконати тест №1 - в класі. Популярність мов програмування у світі Рейтинг мов програмувань в Україні |
Урок 2 | Інструктаж з БЖД. Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів. Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом. с.150-с. 160 | |
Урок 3 | Інструктаж з БЖД. Обробники подій, пов’язаних з елементами керування. с.160 -с.165 | |
Урок 4 | Інструктаж з БЖД. Засоби створення і редагування проекту | Середовище мови програмування Lazarus Виконати тест №2 |
Урок 5 | Події. Обробники подій | |
Урок 6 | Обробники подій. Практична робота 8. | |
Урок 7 | Елемент керування "Кнопка" | |
Урок 8 | Елемент керування "Напис" | |
Урок 12 | Тестування проекту | |
Урок 23.12_21 | Увага! Завдання практичної роботи 12. | Практичну роботу оформити у зошит і залишити на перевірку. Проект попереднього уроку відкрити та продовжити. Ваші проекти у папці 8_мі класи |
8-Б клас спільна таблиця |
Документ 8-Б |
8-А клас спільна таблиця
|
Форма. Тести |
Опрацювання текстових даних
Урок 1 | Тема уроку.Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 1.2 Виконати завдання |
Урок 2 | Тема уроку.Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 1.2 Виконати завдання |
Урок 3 | Тема уроку.Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. | Домашнє завдання: Опрацювати параграф 3.3 Виконати завдання |
Урок 4 | Тема уроку.Створення редагування та форматування графічних об'єктів у текстовому документі Структура документа | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 3.3 Виконати завдання |
Урок 23.02.21 | Тема уроку.Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців | Домашнє завдання:Опрацювати параграф 3.5 Виконати завдання |
Урок | Тема уроку. Як додати нумерацію сторінок НЕ з першої сторінки | Домашнє завдання: Виконати завдання 24.02_21_Структура документу |
Урок | Тема уроку. Створення алфавітного покажчика | Домашнє завдання: Виконати завдання |
Урок | Тема уроку. | Домашнє завдання: Виконати завдання |
Урок | Тема уроку.Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології | Домашнє завдання: Поняття персонального навчального середоаища. Хмарні технології. Виконати завдання |
Урок | Тема уроку. | Домашнє завдання: Виконати завдання |
Урок | Домашнє завдання: |
|
Урок | Тема уроку.Програма редактор відео файлів | Домашнє завдання: Виконати завдання |
Урок | Домашнє завдання: |
|
Урок | Домашнє завдання: |
|
Урок | Домашнє завдання: |
|
Урок | Домашнє завдання: |
Опрацювання даних Дистанційне навчання.
Сайт учня 8-А класу Алієва Ярослава
Сайт учениці 8-В класу Коваленко Дар'ї
Немає коментарів:
Дописати коментар